Rozhlasová reklama

Velmi rozšířenou formou reklamy je rozhlasová reklama. Oproti televizi má rozhlasové vysílání tu nevýhodu, že ho lidé mohou vnímat pouze sluchem, ale jiné výhody tento "handicap" vyvažují:

rozhlasová reklama je cenově přístupnější

její tvorba jednodušší

rozhlas poslouchají lidé více než sledují televizi

Třicet sekund rozhlasového spotu se pohybuje od několika desítek eur až po částky nepřesahující 900 Eur. Cena závisí na několika faktorech - druhu rozhlasové stanice, velikosti pokrytí, frekvence, času vysílání, nebo jde o reklamní spot nebo sponzoring apod.

K ceně je třeba přičíst náklady na produkci, které však nejsou nijak vysoké. Svou upoutávku v rozhlase je člověk schopen vytvořit si i sám. Nejjednodušší pro výrobu je reklamní sdělení a velkým bonusem je, pokud jej do éteru čte populární moderátor.

Rozhlasová reklama, aby byla úspěšná, se musí mnohokrát opakovat. Doporučuje se alespoň patnáctkrát týdně, nejlépe ve stejném čase, s ohledem na vysílaný program a posluchačskou základnu.

Reklama zařazena do rozhlasového vysílání dokáže oslovit obrovskou masu. Rádio poslouchají lidé často, kdykoliv a kdekoliv. Dělá jim společnost doma, v práci, v autě, tlačí se jim do uší v baru, restauraci, během nakupování v obchodních domech, nebo ve chvílích uvažování nad druhém zmrzliny. Na druhé straně, rozhlasové vysílání často vnímáme jen okrajem mysli, nesoustředíme se na něj, nejedenkrát nám dělá jen zvukovou kulisu.

Pro začínajícího podnikatele zřejmě nebude ani rozhlasová reklama ten nástroj, který si zvolí při rozběhu podnikání na prezentaci. Ale do budoucna nad ním bude určitě uvažovat ...

 

comments powered by Disqus


Podobné články


Mobilní reklama

Jedná se především o reklamu umístěnou na automobilech a dopravních prostředcích. Stejně jako jiné reklamy nabízí...
více…

Reklama

Založíte si živnost, oběhnete všechny úřady, seženete si peníze, nakoupíte techniku, materiál, zboží, software ......
více…

Laciná reklama na drahé zbytečnosti

Často máme pocit chudoby proto, že si nemůžeme dovolit věci, jejichž potřebnost nám rafinovaně vtiskává...
více…

Brzdy, blokanty a kladky

Brzdy, blokanty a nejrůznější kladky hojně využívají nejen horolezci, ale také speleologové, arboristé (stromolezci)...
více…

Smyčky - sešité, expresní a pomocné šňůry

Sešité, expresky nebo metráž? Řeč bude o smyčkách neboli smycích, které patří mezi nezbytnosti každého horolezce....
více…

Jaký notebook se hodí pro vaše účely?

Vybíráte nový notebook, ale v záplavě modelů od jednotlivých výrobců se nevyznáte? Vycházejte z toho, pro jaké...
více…

Podle čeho vybírat pracovní oděvy?

Pracovní oděvy jsou důležitou součástí některých povolání. Měly by být dostatečně pohodlné, aby neomezovaly...
více…

Limitovaná série – summer/léto 2017

Vůně léta může vyvolat příjemné vzpomínky a dokonale osvěžit bytový i komerční prostor. Na to vsadil i přední...
více…

AROMA DIFUZÉR CARPEX MICRO ( S VŮNÍ )

Aroma difuzéry patří mezi nejmodernější produkty, které jsou na trhu s interiérovými osvěžovači vzduchu. Své...
více…

Vyměnitelná vůně OURFRESH – Cotton Blossom

Používání osvěžovače vzduchu se již stalo téměř samozřejmostí v našich domácnostech a komerčních prostorech....
více…