Jakými oblastmi služeb nebo výroby se zabývá, jaké produkty nabízí, v čem je jiná než ostatní, ve kterých zemích působí, jak je společnost velká co se týče počtu zaměstnanců a podobně.
Musíme si zkusit představit jaké odborné požadavky na nás - jako budoucí zaměstnance - mohou být kladeny a podle toho se na pohovor odborně připravit. Není totiž vyloučeno, že na pracovním pohovoru nás čeká malý odborný nebo psychologický test. Občas nás na to upozorní samotná firma, ale někdy se stane, že jde také o "moment překvapení".
První dojem, který o sobě vytvoříme hned na začátku se týká času našeho příjezdu. Proto bychom si před samotným pohovorem měli zjistit jak se na pohovor dostaneme, zjistit si časovou náročnost cesty a snažit se předvídat i náhodné situace, které nás mohou zdržet (například problém s parkováním, vynechání spoje městské dopravy).
Čas příjezdu na pohovor bychom si měli naplánovat přibližně o 5 minut dříve než byl dohodnutý čas - budeme mít tak čas trochu se upravit po delší cestě a celkově se uklidnit. Neměli bychom přijít do firmy mnohem dříve, ale určitě v žádném případě se nemůžeme opozdit. Zpoždění mluví potenciálnímu zaměstnavateli o tom, že nejsme dostatečně zodpovědní a schopní nebo nemáme velký zájem o nabízenou pozici.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez předchozího písemného souhlasu našeinfo.cz zakázáno.
Fotografie jsou pouze ilustrativní - zdroj fotografií sxc.hu