Světelná reklama

Světelná reklama úzce souvisí s vnější reklamou, ale kromě exteriéru se používá i v interiéru. Světlo je specifickým prvkem, který umožňuje působit reklamě 24 hodin denně.

Světelná reklama se dá realizovat různými způsoby.

Jednoduchou a dost využívanou metodou je osvětlení billboardu (či jiné reklamy) reflektorem nebo jiným světelným zdrojem.

Typickou formou světelné reklamy jsou světelné boxy a různý typy panelů (včetně netradičních tvarů jako rotunda, totem a další), které se otevřou a vloží se do nich vhodný reklamní plakát. Charakteristická je pro ně univerzálnost, jednoduchá manipulace, možnost bezproblémové změny reklamního motivu. Totéž lze říct io LED panelech, nebo logoprojektoroch, které však zobrazují pouze text.

Mezi světelnou reklamu patří i vinylové bannery a světelné kazetové 3D písmo. Používají se k zobrazení loga a umísťují se většinou nad vchod do prodejny či firmy. Jsou vyráběny na zakázku podle požadavků zákazníka bez následné možnosti měnit reklamní motiv.

Po městě lze vidět tzv.. citylighty, které jsou zapuštěny do země a většinou oboustranné. Takový typ reklamního prostoru si musí zájemci pronajmout, co může, v závislosti od lokality, stát až 11 Eur / den.

Mezi největší formy světelné reklamy patří superlighty, které dosahují rozměr viditelné plochy do 12 x 3 metry a je možné je nalézt pouze ve velkých městech. Pronajmout si takovou plochu si dokáží pouze skutečně bohatí vyvolení.

Ceny světelné reklamy závisí na typu, použitého materiálu, velikosti a pod. Světelné boxy jsou levnější, podle velikosti a materiálu stojí nějakých 100 až 500 Eur, reklamní panely dokážou překročit hranici 2000 Eur. Zakázková výroba je po finanční stránce výrazně náročnější a vyžaduje kalkulaci ceny na míru.

Existuje i způsob, jak se obejít bez světel a přitom být viditelný i v noci a tím je použití fosforové barvy (např. na logo či web na billboardu).

Světelnou reklamu využívají hlavně zajeté a finančně úspěšné firmy ochotné vynaložit nemalé peněžní prostředky do reklamy. U malého živnostníka tento typ reklamy většinou nefiguruje v reklamní strategii, ale využití světelné reklamy v malém, např. světelný nápis nad vchodem do prodejny, stojí určitě za zvážení.

 

comments powered by Disqus


Podobné články


Reklama

Založíte si živnost, oběhnete všechny úřady, seženete si peníze, nakoupíte techniku, materiál, zboží, software ......
více…

Laciná reklama na drahé zbytečnosti

Často máme pocit chudoby proto, že si nemůžeme dovolit věci, jejichž potřebnost nám rafinovaně vtiskává...
více…

Čas na osobní život pomáhá i v pracovní kariéře

Duševní zdraví je nedílnou součástí celkové zdravotní kondice. Osvědčenou cestou ke zdraví je i racionální...
více…

Sedm schopností, které by měl mít dobrý vedoucí aneb Já není my!

Na trhu práce je nedostatek kvalitních pracovníků. A to určuje, že již si firmy nevybírají zaměstnance, ale lidé se...
více…

Jaké zkušenosti přinese titul MBA zaměstnancům státní správy?

Veřejná správa je službou veřejnosti. Jako úřednici v územní samosprávě a státní správě na všech úrovních...
více…

Praní prádla při nízkých teplotách ohrožuje zdraví nejen alergiků

Napadlo vás někdy, co všechno obsahují moderní prací prostředky? Namátkou můžeme jmenovat nikl, parfémy, barviva a...
více…

Jste workoholik? Záporná odpověď nestačí, udělejte si malý test!

Jste workoholik? Pak jste vystaveni většímu riziku psychiatrických poruch, úzkosti či deprese. Varují přes tím...
více…

Jak se stát snadno neoblíbeným kolegou v práci?

Být oblíbeným kolegou je jistě přání většiny zaměstnanců. A je to běh na dlouhou trať. My se ale dnes budeme...
více…

Deset rad pro budoucí úspěšné podnikatele

Samostatně podnikat je činorodá, pružná, ale také zejména hodně náročná cesta, jak se stát vlastním šéfem a...
více…

Nezaměstnanost může potkat každého z nás, důležitá je podpora rodiny

Ztráta zaměstnání může potkat každého z nás. Ale ne každého dokáže tato skutečnost zlomit. Najít vhodnou...
více…