Dobrý dětský obchod

Každý rodič musí občas navštívit nějaké ty dětské obchody. Ať už potřebujeme dětský nábytek, dětské oblečení nebo hračky či různé doplňky a nezbytnosti pro naše nejmenší, najdeme to právě v dětských obchodech.

Není však obchod jako obchod. Podívejme se na to, co by nemělo chybět v opravdu dobrém dětském obchodě.

Kamenné obchody - nejdříve si zkusme představit nákup v kamenném dětském obchodě, tedy ve skutečné a ne internetové prodejně. Určitě se člověk lépe cítí v obchodě s příjemným personálem. To je často kámen úrazu. Neochotné prodavačky, případně personál neschopný poradit rodičům při výběru dětského zboží a podobně, dělají z mnoha dětských obchůdků spíše nepříjemné místo.

Rovněž by v dobrém dětském obchodě mělo být zboží přehledně uspořádáno. Zejména prodejny, kde je pohromadě zboží různého druhu od kočárků po dudlíky, je třeba, aby se člověk snadno orientoval. A když má s orientací problém, měl by tu být pro něj po ruce ochotný personál, který ho nasměruje k hledanému zboží.

V dobrém dětském obchodě by se měl člověk cítit příjemně, měla by tam vládnout příjemná atmosféra. Je také velmi dobré, pokud má takový obchod i dětský koutek, tedy místo vyhrazené pro děti nakupujících rodičů. Děti totiž nemívají příliš v oblibě nakupování a běhání po obchodech, takže takový malý koutek, kde se mohou chvilku pohrát, kreslit si a podobně, je určitě dobrý nápad.
Dobrý dětský obchod však znamená nejen milý a vstřícný přístup při nákupu, ale také například při reklamaci. To už bývá často velký problém ...

O internetových dětských obchodech platí podobné. Také je důležitý personál, i když komunikace většinou probíhá přes telefon nebo e-mail. Dobrý dětský e-shop by měl na zákazníkovy otázky reagovat rychle. Měli by vám také podat kvalitní informace o zboží, které prodávají. Stejně tak nesmíme zapomenout, že dobrý internetový obchod s dětským zbožím by měl bez problémů zakoupené nepoškozené zboží vzít zpět (pokud se vám například nelíbí, nebo vám jinak nevyhovuje), pokud ho pošlete v zákonné lhůtě, a vrátit vám peníze. Případné reklamace by rovněž měli vyřizovat rychle a bez problémů.

Je také dobré, pokud vám pracovníci e-shopu umí poradit se servisem (např. kočárků, dětských kol a podobně), a to i po záruční době.

Autor: Martina Dvořáková
 

comments powered by Disqus