Miluje luxus? Stále jste pro něj atraktivní!

Na první pohled se nám může zdát, že náš partner se najednou stal posedlým mamonem, přitom on v tom může být úplně nevinně a tou, která v něm touhu po luxusu vyvolala, jsme právě my. Pokud máme takovou zkušenost, můžeme se těšit. Nizozemští psychologové totiž podle agentury Famous tvrdí, že dokud náš partner touží po luxusním zboží, jsme pro něj stále atraktivní a žádoucí.

Jsme jim lhostejné?

Na druhé straně, nedá se stoprocentně říct, že pro partnera, který nás neobklopuje luxusem, nebo se neprojevuje jako mamonář (byť mini) jsme neatraktivní a už po nás netouží. Důležité jsou samozřejmě i poměry, ze kterých muž pochází a sociální situace, v jaké se momentálně ocitá.

 

Ideálem je společné blaho

V každém případě většina mužů má po boku atraktivní ženy snahu a chuť vydělat co nejvíce peněz právě proto, aby jí mohli poskytnout pohodlí, jistotu a také splnění snů. Optimální je, když si takto splní sen i sami sobě.

Například koupí luxusnějšího auta mohou v partnerce vyvolat pocit ochrany a péče, jistotu, že se vždy včas a bezpečně dostane na místo, kam potřebuje a zároveň sami sobě splnit klukovský sen.

 

Ne, ženě, ale zejména sobě

Nejde však jen o to, že muž, který má atraktivní ženu, se snaží obdarovávat ji luxusním zbožím - to ani tak nemusí být, ale podle vědců po luxusu touží on sám a rád se jím obklopuje. Když si to shrneme, být atraktivní a investovat do vlastní krásy se nám vyplatí několikanásobně.

 

Má jinou?

Podstatné je, aby nás partner považoval stále za velmi atraktivní. V případě, že to půjde s námi z kopce, i muž může přestat mít zálibu v luxusních věcech (pokud ovšem nemá jinou ženu, kterou považuje za velmi atraktivní), a tím pádem nemusíme zažít už tolik pohody, jako kdysi. Samozřejmě, ne vždy to musí být tak, záleží na konkrétních dvou lidech.

 

Začal šetřit?

Nejhorším znamením podle výzkumníků pro nás je, když muž začne šetřit a ohlížet se po slevách. Prý je to znamení, že žena ztratila na své atraktivitě. A co je ještě horší dávají nám takto podvědomě najevo, že už o nás vlastně nestojí. Všímejme si tedy důkladně řeči partnerovi peněženky a budeme vědět, jak nás bere, a zda náhodou není již nejvyšší čas s tím něco udělat.

 

Aby nás neztratili

Obklopuje vás nebo sebe partner luxusními věcmi?

Podstatná je nejen atraktivita ženy, ale i s tím související strach, že o svou partnerku přijdou a odvede jim ji nějaký jiný muž. Zatímco se muži o nás tímto způsobem bojí, zajímají se o luxusní zboží i proto, že chtějí zvýšit atraktivitu a status své zámožnosti.

Když si však začnou být dotyčnou jistí (nemusí být tedy ani méně atraktivní), touha po luxusu časem poklesne, nebo dokonce vymizí.

 

Když na to nemá, stačí řeči

Jak to zjistíme v případě muže, který nemá na to, aby nás nebo sebe začal obklopovat luxusem? Psychologové tvrdí, že to není jen o penězích. V takovém případě stačí, když se muž o luxusní výrobky zajímá a mluví o nich - například byť jen jako o zbožných přáních.

 

Jako opilí

Už dávno je známo, že pohled na sexy ženské křivky působí na muže stejně jako alkohol. Pohled na vnadnou ženu totiž v jejich mozku aktivuje stejná centra jako drogy nebo alkohol a muži jsou vůči tomu docela bezbranní. Nejvíce ve vytržení jsou ze žen s úzkým pasem a širšími boky. Z pohledu na takovou ženu mají stejnou euforii, jako když vypijí své oblíbené pivo. Samozřejmě v takové náladě se i lépe utrácejí peníze.

Snažme se tedy být pro ně stále nej, ale udržme si i svou samostatnost (zejména finanční - ta nikdy není k zahození).

Autor: Lenka Kostková
 

comments powered by Disqus