Konkrétně nakládání s vaším časem. Jsou na prvním místě pro vás pracovní úkoly, nebo se nejprve zabýváte jinými věcmi? Předáváte důležité věci v určeném čase, nebo s předáním máte zpoždění? To vše váš šéf denně registruje.
Právě slovníkem, který používáte, se v pracovním prostředí nejvíce prezentujete. Nejde o první dojem, ale o dlouhodobé chování. Nadávky, urážky, či osočování jsou věci, které do žádné práce nepatří!
V práci strávíte téměř polovinu dne, a proto je důležité, abyste do pracovního kolektivu zapadli. Nemusíte vytvářet kamarádství na celý život, stačí když budete přátelští a nekonfliktní kolegové či kolegyně. Občas se ukažte na společenských akcích, pomozte, nepomlouvejte a buďte v pohodě.
Využíváte váš pracovní telefon, a notebook na práci, či na kontrolování soukromého života? Alespoň v práci se snažte eliminovat vaše osobní vyřizování.
Mnoho firem si zakládá na přísném dress code, který byste měli dodržovat. Pokud ve vaší práci oblek nepotřebujete, dejte si pozor, aby zvolený outfit nepůsobil vulgárně, či nedbale.
Jsme jen lidé a zpoždění se může přihodit občas každému. Problém nastává až tehdy, pokud pravidelně máte zpoždění a následně opouštíte práci mezi prvními.
Autor: Lenka KostkováJakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez předchozího písemného souhlasu našeinfo.cz zakázáno.
Fotografie jsou pouze ilustrativní - zdroj fotografií sxc.hu