5 důvodů, proč se hodí mít obaly na míru

Snad každému se líbí dostávat dárky. Hezky zabalené v krabicích. A jestliže vám přijde balík poštou, těšíte se na něj o to víc, pokud má hezké balení. Obaly na míru dodávají každému produktu punc jedinečnosti. Je vlastně jedno, jestli máte firmu a něco prodáváte, nebo zda chcete potěšit někoho blízkého dárkem. Podívejme se na 5 důvodů, proč je dobré nechat si udělat obaly na míru.

1.  Každý má rád hezké balení

Jestliže prodáváte nějaké zboží, je pěkné balení značná část úspěchu. Je proto mnoho firem, které na dodávané produkty používají vlastní obaly.

Ostatně statistika hovoří jasně. Přijde-li k vám do obchodu zákazník a uvidí láhev vína, bude jej zajímat spíše cena. V případě, že láhev bude umístěna v hezky zabalené krabici na víno, je mnohem větší pravděpodobnost, že po ní sáhne a koupí ji.

Bude-li tento obal navíc opatřen ještě vaší privátní značkou nebo logem, je to úspěch navíc pro vás. Obal totiž dává identitu vaší značce a může firmě pomoci vyniknout na konkurenčním trhu.

2.  Dárky v originálním balení

Avšak balení s vlastní značkou není samozřejmě jen pro firmy. Nechat si vyrobit na zakázku takové originální balení může úplně každý. Každý dárek, který tak věnujete, získá najednou exkluzivní punc výjimečnosti.

A je jedno, jestli půjde o osobitou krabici na láhev vína nebo o dárkové krabičky, kartonové obálky nebo třeba velkou krabici s víkem. Tu můžete využít například jako netradiční balení pro dětské hračky. Krabice a obaly mohou mít vlastní vzory, barvy i motivy.

3.  Obal chrání věci uvnitř

U obalu je třeba zaměřit se i na funkčnost. Například budete-li posílat cokoliv poštou, je vhodné mít věci zabalené v poštovní krabici. Je pak mnohem menší pravděpodobnost, že by obsah došel k nějaké úhoně. Navíc balení bude i celkově lépe vypadat. Obal je následně možné použít i pro skladování nebo pro další přepravu.

Při výběru obalu byste měli brát v potaz rozhodně i materiál, ze kterého je vyroben. Nejčastěji se vyrábějí papírové, lepenkové nebo kartonové krabice. Tedy v případě, že budete posílat někomu například keramický hrnek, je nutné volit raději pevnou kartonovou krabici. V papírové by se s největší pravděpodobností rozbil. Navíc většina zakázkových obalů se dnes už vyrábí z ekologických materiálů, které pomáhají snižovat množství odpadu a jsou pochopitelně snadno recyklovatelné.

4.  Balení jako forma reklamy

Přizpůsobené obaly jsou vhodné rovněž pro firmy, které zasílají zákazníkům nějaké své zboží. Originálně vypadající krabice s logem zanechá rozhodně lepší dojem než například znovu použitý a nevzhledně vypadající obal.

A vzhledem k tomu, že málokterý zákazník krabici ihned vyhodí, může obal s vaším logem dále propagovat vaši značku. Postačí jen, když váš zákazník pošle v této krabici cokoliv dál. Pokud obal zaujme a bude hezky vypadat, mohou si vás díky tomu najít i další zákazníci.

5.  Obal na míru pomůže zvýšit prodej

Abyste mohli propagovat svoji vlastní značku, musíte vynaložit velké úsilí na reklamu. A nemalé peníze. U obalů to rozhodně neplatí. Stojí jen pár korun, budete mít jedinečný obalový materiál a zákazník si vás snadno zapamatuje.

Chce to však dokonalý nápad na potisk, případně hodně zajímavé logo vhodně na krabici umístěné. Krabice může být vyrobena i v jakémkoliv designu, stylu, tvaru nebo velikosti. Je to jednoduchý a účinný marketingový nástroj. S minimálními náklady.

 

Zdroj obrázku: mdbildes / Shutterstock.com

 

comments powered by Disqus