Ustálilo se již hromadné nakupování na českém trhu?

Tuangou, neboli systém hromadného nakupování prorazil do Česka jako blesk z čistého nebe a ví o něm už téměř každý. Ne každý už však třeba ví, že tento systém vznikl v Číně již před několika sty lety. Tušíte, jak se toto nejdynamičtější obchodní odvětví na českém internetu vyvíjí a mění? Stíháte to vůbec sledovat?

Ustálilo se již hromadné nakupování na českém trhu?

Během prvního roku vzniklo v Česku přes dvě stě firem, které se hromadným nakupováním zabývají. Na samém vrcholu se objevila asi desítka portálů, převážně těch, které na trh přišly jako první. Tyto portály mají prakticky neotřesitelnou pozici a mohou si diktovat podmínky. Ale co ty menší, které působí regionálně, zaměřují se na konkrétní sortiment, nebo třeba jen přišly na trh později, jak ty si stojí v tvrdé konkurenci?

Vybrali jsme jeden z nich, menší, brněnský portál, Slevuška.cz. Zajímalo nás, jak situaci na „slevovém trhu“ a postavení vůči tvrdé konkurenci vnímají sami zakladatelé tohoto portálu, srovnali jsme nabídky, vzhled a uživatelskou přívětivost s ostatními, podobně velkými portály.

Slevuška.cz působí na trhu od března tohoto roku, čili asi o necelý rok méně, než první portály. Za dosavadní dobu své působnosti nabídla svým zákazníkům přes 200 slev všeho druhu a ušetřila jim téměř 3 miliony korun. V porovnání s českou špičkou je to spíše zanedbatelné číslo, jak však situaci vnímají samotní zakladatelé Slevušky? „Když jsme spustili portál Slevuška.cz, nedokázali jsme si vůbec představit, do čeho vlastně vstupujeme. Prvotní nadšení vystřídalo rychlé vystřízlivění a tvrdý boj o dodavatele i nakupující. Naštěstí jsme si své místo na trhu brzy našli, protože jsme k dodavatelům féroví a snažíme se zákazníkům nabídnout široký výběr kvalitních slev a netradičních věcí, které na jiných portálech nenajdou. Po zhruba půlroce fungování máme věrné zákazníky, kteří se k nám rádi vracejí, a zároveň obrovský příliv nových uživatelů, což nás motivuje k další práci,“ říká Jan Vašíček, jeden ze zakladatelů portálu Slevuška.cz.

Stránky Slevušky na nás zapůsobily velmi příjemně. Propracovaný design nám napověděl, že na grafice se tu opravdu nešetřilo. Podle slov Jana Vašíčka spustil portál nedávno nový facelift svých stránek a doplnil je tak o nezbytné funkce a zpříjemnil uživatelské rozhraní. Nabídky jsou přehledně rozmístěny i roztříděny podle zaměření. Na stránkách jsme vedle obvyklých slev našli opravdu i netradiční zboží, jako je například Travňák – hliněná hlava se zasazenými semínky trávy, kterou poté, co vyroste, můžete upravovat do různých sestřihů. Zákaznická podpora funguje na jedničku. Zaznamenali jsme okamžité odpovědi v diskuzích ke slevám i na zaslané emaily. Příjemně nás překvapilo, že zákaznická telefonní linka funguje nonstop.

Celkově na nás Slevuška.cz zapůsobila jako stabilní slevový portál s nadprůměrným designem a zajímavými nabídkami, který se neustále vyvíjí a dokáže si i v tvrdém konkurenčním prostředí najít své zákazníky. Jak však taková situace může vydržet dlouho, když trh je již slevovými portály přesycen a spousta dodavatelů již do reklamy podobného typu i z tohoto důvodu jít nehodlá, jelikož konkurence tlačí ceny nemilosrdně k zemi? Nezbývá, než se nechat překvapit.

 

comments powered by Disqus


Doporučené kontakty

Magnet na Finance

http://www.magnetnafinance.cz/ magnetfinancegmail.com tel.:+420 777 618 844, +420 608 710 164, +420 777 678 008

Projekt Magnet na Finance vznikl roku 2008. Naším cílem je přinést Vám kvalitní finanční produkty, které zhodnotí Vaše finance a vyřeší Vaše finanční komplikace. finanční poradenství, hypoteky, pojištění, řešení pohledávek,

více...

Podobné články


Nový způsob vydělávání na internetu

Dobrý den, dnes si povíme o tom, jakým způsobem je na internetu možné vydělat nějaké peníze. Nejedná se o...
více…

7 tipů jak investovat do nemovitostí

Investice do nemovitostí je velmi bezpečný a lukrativní způsob, jak zhodnotit své finanční prostředky. Ať už...
více…

Evropský stabilizační mechanismus

Drsné video: Evropský stabilizační mechanismus v praxi
více…

Proč je prodej nemovitosti s realitní kanceláří jednodušší?

Rádi byste prodali svou nemovitost za co možná nejlepší cenu a podmínky? Nebuďte na to sami. Spolupráce s realitní...
více…

Muži rychleji zbohatnou, ale spíše se i zadluží!

Výsledky nejnovějšího německého průzkumu jasně ukázaly, že majetek německých mužů je jedenapůlkrát větší...
více…

Spoření peněz

Mnoho lidí má problém s penězi. Vždy, když si s nimi vyprávím, poslouchám něco na způsob "měl bych si najít...
více…

Jak zefektivnit telefonování a tím ušetřit čas?

Pokud se podíváte na možnosti současného telefonování, tak by se vám z toho klidně mohla zatočit hlava. Operátoři...
více…

Proč začít spořit?

Mnoho lidí dnes nespoří peníze. Mají na to dost dobré důvody. Výplaty jsou malé, náklady na život jsou vysoké. A...
více…

Platíte rádi spropitné?

Mnoho lidí odevzdává dobrovolně své peníze i tam, kde by nemuseli. Je to vlastně zajímavý úkaz. Jdete například...
více…

Proč nikdy nedělejte ručitele?

Další tip, jak si chránit své rodinné peníze je také z kategorie osobních a nepříjemných. Mnoho lidí si chce...
více…